Здебільшого 95% всіх автомобілів привезених з США - післяаварійні або мають інші пошкодження. Через великий об'єм замовлень, наша компанія має дешеві ціни на нові оригінальні запчастини до всіх американських, європейських та японських автомобілів. Ми не працюємо з посередниками, замовляючи запчастини переважно в виробника. Підбір запчастин відбуваєтьтся тільки в оригінальних програмах виробника авто по VIN номеру автомобіля. Окрім цього, ми підбираємо, викуповуємо та доставляємо б.у. запчастини з США, Німеччини та Польщі. Наші переваги:
Кузовний ремонт поділяється на дві різні галузі: рихтування та малярка.
Рихтування - це вирівнювання деформованого кузова або кузовних частин та/або елементів за допомогою інструментів та певного обладнання, методом закріплення кузова на непорушній платформі та витягування деформацій гідравлічною "лапою" (авторобот). Наші СТО обладнані 8 такими автороботами, а також спотерами та зварювальною технікою Lincoln.
Малярка - це фінішний кузовний ремонт, що включає в себе підготовку кузовних частин та/або елементів до пофарбування та саме пофарбування лакофарбовим покриттям. Для якісної малярки необхідна наявність своєї станції підбору фарб (мішальні фарб) та фарбувальна камера, ми маємо таке обладнання на наших СТО.
Велика кількість післяаварійних автомобілів з США приходять з пошкодженою системою пасивної безпеки: вистрілені повітряні подушки безпеки (airbag), заклинені ремні безпеки, вибиті плюсові акумуляторні клеми, що відповідають за електропостачання до двигуна. Всі ці системи потрібно замінити або відреставрувати. Нові подушки безпеки, автивні ремні безпеки з піропатронами коштують чималих грошей, в середньому 500-800$ за одну нову подушку безпеки та приблизно 250$ за ремінь безпеки. Ми пропонуємо своїм клієнтам альтернативу - реставрацію систем безпеки! Вартість реставрації систем безпеки це 150-220$ за одну подушку безпеки та 100-160$ за один ремінь безпеки. При цьому всі відреставровані елементи стають робочими і, при аварії, спрацюють повторно.
Всі автомобілі з США мають деякі незручності для користування в Україні. До таких незручностей відноситься імперська система одиниць вимірювання (відстань в ml, швидкість в m/h, розхід палива в mpg, тиск в psi, температуру в °F). В європейских виробників авто ці параметри можна переключити на метричні одиниці вимірювання (відстань в км, швидкість в км/год, розхід палива в л/100км, тиск в Bar, температуру в °C), а от в американських та деяких японських авто, які виготовляються в США, це можна зробити тільки з допомогою певного обладнання або неможливо взагалі.
Друга проблема - FM радіо, в США немає парних FM станцій взагалі. Щоб отримати парні FM станції (наприклад 88,6; 100,8; 105,8) необхідно перепрошивати блоки управління мультимедії або самі радіо.
Третя проблема - навігація. Всі автомобілі котрі обладнані навігацією мають "прошиті" карти США та Канади, не маючи Європи взагалі. Для цього потрібно перепрошивати систему та додатково встановлювати європейські карти на кожен автомобіль індивідуально.
Четверта проблема - мова. 100% автомобілів котрі привозяться з США, мають виключно три мови в своєму меню. Це англійська, іспанська та французька мови. Для прошивки української/російської мови потрібно повністю міняти прошивку блоків приборної панелі, мультимедіа та комфорту.